انواع بیسکویت نارگیلی دارای طعم های متنوع دیگر بوده و هست که برخی از تولید کنندگان به تولید آن پرداخته اند و با قیمت مناسب به بازار مصرف عرضه شده است. گاهی مواقع به تولید نیازی نیست و می توان نوع محصول را وارد نمود که از جمله آن می توان به بیسکویت اشاره داشت که بیسکویت نارگیلی، تولید کشوری مانند هلند، اندونزی، بلغارستان می باشد که در تعداد کانتینری وارد می گردد.

انواع بیسکویت نارگیلی

 

معرفی انواع بیسکویت نارگیلی

انواع بیسکویت نارگیلی

چه بسا بیسکویت ایرانی با قیمت بسیار پایین تری از بیسکویت خارجی تولید و تمام می شود. در واقع بیسکویت با طعم های مختلفی که دارد مدل نارگیلی آن پر طرفدارتر می باشد. در نهایت بیسکویت نارگیلی در بسته بندی کارتن 800، 1000، 1200، 2000 و 5000 گرمی عرضه می شود که تولیدات شرکت ایرانی را شامل می شود.

یکی از بیسکویت های قابل معرفی در این سایت انواع بیسکویت نارگیلی می باشد. طعم نارگیلی در هر محصول خوراکی را می توان ارائه نمود که از جمله این محصولات می توان به برخی از آن ها اشاره کرد:

بیسکویت نارگیلی
شیرینی نارگیلی
شکلات نارگیلی
کیک نارگیلی
کلوچه نارگیلی

در این زمینه بیسکویت نارگیلی دارای جایگاه ویژه ای نسبت به دیگر محصولات را دارا می باشد.

 

بیسکویت نارگیلی از کجا تهیه کنیم؟

انواع بیسکویت نارگیلی

شرکت های مختلفی در کشور به تولید انواع بیسکویت نارگیلی پرداخته اند که بسیاری از آن ها علاوه بر طعم هایی مانند موز، پرتقال و وانیلی هم در راس برنامه های تولید خود دارند زیرا تنوعات طعمی می تواند بازار فروش محصولات را چندین برابر افزایش دهد. از جمله تولید کنندگان بزرگ در ایران می توان به تولید کنندگان بیسکویت در زیر اشاره نمود.

بیسکویت آناتا
بیسکویت مینو
بیسکویت شیرین عسل
بیسکویت ویتانا
بیسکویت فرخنده
بیسکویت آوند
بیسکویت بهشت
بیسکویت فرجامی

البته باید اشاره نمود که شرکت های خارجی هم در این زمینه به تولید انواع بیسکویت نارگیلی دست یافته اند که از جمله این محصولات می توان به برخی از برندها پرداخت. بیسکویت خارجی قیمت بالاتری نسبت به محصولات داخلی دارد زیرا بیسکویت خارجی دارای کمرگ بوده و هزینه حمل را هم عهده دار است و این باعث می شود تا قیمت یک بیسکویت بسیار گرانتر از بیسکویت ایرانی باشد.

بیسکویت اوریو
بیسکویت وافل هلندی
بیسکویت تیفانی
بیسکویت بونتی
بیسکویت رویال
بیسکویت فیلت بلو

در این راستا می توانید به تماس با ما اقدام کنید تا گزینه های مناسبتر و بهتری را ارائه نماییم، اما برای درک بیشتر می توانید ابتدا اقدام به استعلام قیمت نمایید. زیرا اگر قیمت بازار را مطلع باشید راحتتر می توانید اقدام به خرید کنید. خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه بهترین راه حل برای خریداران عمده بیسکویت در کشور است.

منبع: https://biscuiti.ir/